VIDEO - Gempar Kejadian Pagi Tadi Melibatkan Seorang Wanita Bertudung ! ! , Makin Teruk Anak Perempuan Zaman Sekarang





Video Gadis Tudung Meragut Kejutkan Pengguna Media Sosial|Biasanya dalam kes ragut tentu sosok seorang lelaki yang akan terbayang di pikiran kita sebagai pelaku.Namun baru baru ini terjadi kes ragut yang dilakukan oleh seorang perempuan yang memakai tudung layaknya seorang muslimah yang tidak menimbulkan sakwasangka orang ramai.

Kejadian yang berlaku di wakaf che yeh kelantan tadi pagi,semut gergasi melaporkan dalam kejadian pagi tadi itu seorang gadis turun dari kereta berwarna putih kemudian masuk kedalam bagunan dan ketika wanita ituhendak keluar semula,dengan pantas ia melarikan beg salah seorang ketiga wanita yang berada di luar bangunan dan terus masuk kedalam kereta sebelum melarikan diri.

Kejadian yang berlaku itu turut di rakam oleh cctv wakaf che yeh berkenan dan di viralkan di laman media sosial untuk memperingati kepada orang ramai agar senantiasa berhati hati.

Dalam ruang komen video berkenan ramai pengguna media sosial merasa terkejut atas tindakan gadis itu.jarang sekali nampak wanita bertudung meragut” namun berhati hatilah selepas ini kata salah seorang pengguna faceboook.